15.12.08

The Latest Music News

01. Ας ξεκινήσουμε απο την πρώτη μου αγάπη και παντοτινή, Britney Spears, το νέο single της οποίας έκανε την καταπληκτική είσοδο στο #3 του αμερικανικού Billboard Hot 100. (Εκεί ξέρεις συνήθως τα νέα τραγουδάκια κάνουν είσοδο στο #30-#90 και σκαρφαλώνουν αργότερα.) Με 212 χιλιάδες downloads, λοιπόν, το Circus έγινε το τέταρτο Toπ 3 και έβδομο Toπ 10 hit στην καριέρα της Brit Brit, και ευελπιστούμε να σκαρφαλώσει (γιατί όχι;) και στο #1. Αν και είμαι σίγουρος ότι το έχεις ήδη, εγώ στο ξαναδίνω μαζί με το Instrumental, για να τα κάψεις και τα 2.


01. Circus (Main)
02. Circus (Instrumental)

02. Παράλληλα με την είσοδο του Circus στα charts, το Womanizer συνεχίζει την πορεία του παραμένοντας στα πρώτα δέκα (στη θέση 9 συγκεκριμένα), κάνοντας έτσι τη Britney να έχει για πρώτη φορά 2 κομμάτια στο Τοπ 10! Και τα καλά νέα δε σταματάνε εδώ! Χάρη στα χιλιάδες digital downloads, 2 ακόμη κομμάτια από το νέο της άλμπουμ έκαναν είσοδο στο Hot 100, τα Shattered Glass και If U Seek Amy, στις θέσεις #70 και #86 αντίστοιχα.

03.
Σε νέα πάλι σχετικά με τη Britney, η καλή μου Lily Allen, σε δήλωσή της στο BBC, είπε το εξής: "Madonna is the most overrated artist of all time. [Britney] is a goddess and her new album is amazing." Ε πες μου τώρα, γίνεται να μη τη λατρεύεις; Και επειδή ξέρω ότι τη λατρεύεις, πάρε την καταπληκτική διασκευή που έκανε για το Womanizer.


01. Womanizer

04. Οι αγαπημένες μου Girls Aloud κυκλοφορούν στις 12 Ιανουαρίου το εικοστό τους single The Loving Kind, ένα από τα λίγα κομμάτια του Out of Control που μου αρέσουν. Το Radio Mix με έκανε να το λατρέψω ακόμη περισσότερο.


01. The Loving Kind (Album Version)

02. The Loving Kind (Radio Mix)



05. Για τέλος άφησα τη φετινή νικήτρια του βρετανικού X Factor, Alexandra Burke. Τρίτη αγαπημένη μου απο την αρχή του show, μετά τις Laura White και Diana Vickers, ώσπου βαρέθηκα τη Diana και έγινε δεύτερη. Το περασμένο Σάββατο, λοιπόν, όποτε και έγινε ο τελικός του show, η Alexandra καθήλωσε το κοινό με τις ερμηνείες της και κατάφερε να γίνει η νικήτρια. Πες την κλώνο της Leona Lewis, εγώ τη λέω βελτιωμένη έκδοση, αφού τα πάει τόσο καλα με τις μπαλάντες, όσο και με τα upbeat κομμάτια. Το πρώτο της single, Hallelujah, κυκλοφορεί ήδη και αναμένεται να γίνει το χριστουγεννιάτικο #1 στο Ηνωμένο Βασίλειο.


01. Hallelujah



Download links for all the songs in the comments.

4 comments:

Anonymous said...

Girls Aloud:
http://www.megaupload.com/?d=I1OY3P6Z

Alexandra Burke:
http://www.zshare.net/download/52780931f515527c/

Lily Allen:
http://www.mediafire.com/?nuddjqmwtmd

Britney Spears:
http://rapidshare.com/files/173640400/Britney_-_agreekworld.blogspot.com.rar.html

mahler76 said...

το ότι η Μπρίτανη έβγαλε άλμπουμ με τον τίτλο "Τσίρκο" δεν είναι πολύ σουρεάλ?

comingThrough said...

to womanizer de maresei katholou!!!

aaa poli grigoro post...:P

Tom said...

@mahler76: lol ευτυχώς δεν παίζει το ζώο στο βίντεο!

@comingThrough: Τι να κάνω, είμαι ενθουσιασμένος xD Το Womanizer δεν είναι και τέλειο αλλά το λατρεύω ως concept!